אתרים שכדאי להכיר לפני הרכישה הבאה באמזון

    מחשב נייד

    קצת לפני שחגיגות ה"בלאק פריידי" מגיעות אלינו ופותחות בפנינו שפע של דילים במחירים משתלמים במגוון חנויות ואתרים ברחבי העולם, Bestip שמחה לשתף אתכם ב-2 אתרים שכדאי לכם להכיר לפני הרכישה הבאה ב- Amazon שהם פרי יוזמתם של 2 ישראלים שהחליטו לעשות מעשה ולחסוך לכולנו זמן וכסף.

     

    על האתרים FORless ו- SOUND FOR LESS כבר שמעתם?

    כשמם כן הם – לשלם פחות אך לאו דווקא זה העיקר כי מדובר בשני אתרים המציעים חסכון בזמן החיפוש אחר פריטים במחירים נוחים, תוך השוואה בין אתרי האמזון השונים וקבלת שירות וביטחון בקנייה כאשר הדפים שיוצגו באתר יהיו של אמזון עצמה.
    כך שמדובר באתרים שמתאימים הן לכרישי אמזון הוותיקים והן לגולשים מתחילים שיהנו משער כניסה נוח, בטוח, שיכול לחסוך זמן, כסף ודאגות מיותרות מבלי לשלם על כך שקל יותר.

     

    קניות באמזון


    נעים להכיר

    הכל התחיל משני חברים ותיקים, העובדים בתחום הפיננסי, שלהם תחביב משותף והוא קניה ברחבי הרשת, בעיקר בחו"ל.
    אחד התחומים האהובים עליהם, שבלט בפערי המחיר בין ישראל לעולם, היה תחום הסאונד.
    לאחר שקנו וחיפשו פעם אחר פעם מחירים טובים יותר בחו"ל הם החליטו לעשות מעשה ולקחו על עצמם פרויקט משותף – לבנות אתר ישראלי שיהווה פלטפורמה להשוואת מחירים בתחום.
    פרויקט שלמעשה ישאיר סוג של חותם במלחמה על יוקר המחיה בעידן האינטרנט.

    ותיקי אמזון מודעים לעובדה כי מחירי המוצרים משתנים ומתעדכנים לעיתים קרובות ויכולים להשתנות בין מדינה למדינה. בנוסף חלקם כלל לא נשלח לישראל.
    האתר הראשון שבנו השותפים בשם sound for less (העוסק בתחום האודיו) מביא בשורה חדשה-
    חיפוש נוח וקל של פריטים שונים אשר אמזון כן שולח לארץ במחירים משתלמים, תוך סקירה של אתרי האמזון השונים ברחבי אירופה וחישוב עלויות המס, המשלוח והפרשי המטבע.
    באתר זה יוצג בנוסף המחיר הזול ביותר המוצג באתר "זאפ" כדי שתוכלו להתרשם מפערי המחירים.
    דבר חשוב לא פחות שמציינים בעלי האתר הוא שיש לכם ביטחון בקנייה ושירות מצוין וזאת בגלל העובדה הפשוטה שאמזון עצמה היא המוכרת, דבר שמקנה אחריות מקיפה של שנה, הכוללת אופציה להחזר כספי מלא, לרבות שילוח חזרה.

    אתר אודיו
    אתר sounf for less

     

    אתר האודיו זכה להצלחה גדולה ברחבי הרשת והוביל לפתיחת אתר נוסף בשם FORless, בו ניתן למצוא פריטים רבים נוספים הכוללים, בין היתר, פרטי אופנה ולבוש (שימו לב למבצעים השווים בקטגוריית תיקים), ציוד קמפינג, אביזרי מטבח, אופניים וגאדג'טים מעניינים.
    השימוש בשני האתרים הוא בחינם וכל שנדרש מכם הוא לפתוח חשבון פעיל באמזון כדי לבצע את הרכישה.

    בניגוד לאתר האודיו הספציפי (שמציג מחירים שקליים סופיים ומבצע השוואה לזאפ) באתר FORless, המקיף תחומים רבים, יש קושי רב יותר לבצע סקירה של המחיר הזול ביותר ולהציג את המחיר הסופי (לרבות עלות שילוח) והדבר נמצא כעת בשלבי עבודה אך כבר עכשיו ניתן למצוא באתר מגוון ענק של פריטים במחירים זולים ביותר, כאשר גם כאן אמזון היא המוכרת.
    באתר FORless תמצאו בעיקר מותגים ופריטים ייחודים שלא ניתן לרכוש בארץ, כדוגמת דף קמפינג בו ניתן לרכוש ציוד של חברת קולומביה והכל באמצעות חיפוש נוח דרך הקטגוריות השונות או באמצעות הזנת המוצר בשורת החיפוש. מדובר בממשק נוח אשר יכול למקד אתכם באתר ספציפי של אמזון בו הפריט נמכר במחיר זול במיוחד (כדוגמת בלנדר של חב' נינג'ה אשר נמצא כי הוא נמכר במחיר זול משמעותית באתר מסוים של אמזון).
    עוד תמצאו באתר קטגורית מבצעים ייחודית אשר מתעדכנת לעיתים קרובות ובה בעלי האתר מצאו מבצעים משתלמים במיוחד עבורכם.
    בין המוצרים הנמכרים ביותר באתר זה ובמחיר זול משמעותית ניתן למצוא: מצלמת רכב ומטאטא חשמלי ושואב של חב' Karcher.
    שימו לב כי רק בקטגוריית "הכי נמכרים" המחיר הוא סופי ובנוסף תוצג השוואה ל"זאפ", כפי שמוצג באתר האודיו (למעבר ישיר לקטגוריה זו לחצו כאן).

     

    אתר FORLESS
    אתר FORless

     

    מלבד הרכישה עצמה מצאתי באתר יתרון חשוב נוסף והוא שהוא מהווה קלף מיקוח מצוין בו תוכלו להשתמש כאשר תרצו להזמין פריט מסוים בארץ.
    באמצעות אתר זה תוכלו להציג לנציגי החברה את אותו המוצר המוצע על ידם במחיר הזול אותו אתם יכולים להשיג וכך לנהל מו"מ על עלות המוצר.

    בנוסף העובדה כי אמזון עצמה היא המוכרת נותנת לי אפשרות לרכוש את המוצר בלב שקט.
    כאשר אמזון מציינת את המחיר הסופי אני לא צריכה להתמודד עם מצב בו החבילה תתקע במכס או בדואר, דבר שעלול לגרום לתשלום סכום נכבד נוסף עבור שחרור החבילה, שכן באמצעות הזמנה מאמזון עצמה החבילה מגיעה עם שליח עד הבית.

    לכל זה תוסיפו את העבודה שמדובר באתרים נוחים, נגישים ובהם מידע מפורט שכמעט ולא משאיר מקום לשאלות וצוות שמוכן ונכון לעזור בכל שלב בתהליך והנה לפניכם כלי מצוין שיכול לעזור ולחסוך לכולנו זמן וכסף ברכישות הבאות.

     

    הערה חשובה מצד בעלי האתר

    לעיתים קרובות, לאחר סריקה קפדנית, מתגלה כי המחיר הטוב ביותר של מוצר מסוים נמכר באמזון גרמניה ולכן כל שעליכם לעשות הוא להפוך את השפה הגרמנית לאנגלית ב-2 קליקים בלבד (הסבר מפורט נמצא באתר). במידה ומדובר באמזון איטליה יש צורך להפעיל תרגום לצד הרכישה.


    לצפייה באתר FORless-  לחצו כאן.
    לצפייה באתר SOUND FOR LESS – לחצו כאן.
    לצפייה בעמודי הפייסבוק, בהם מתפרסמים דילים משתלמים ואשר יהיו פעילים במיוחד בבלאק פריידי:
    לחצו כאן למעבר עמוד הראשון ולחצו כאן למעבר לעמוד השני.

     

    שימו לב כי בלאק פרידיי בפתח ולכן כדאי להיערך מראש ולבדוק אילו פריטים ספציפיים אתם מעוניינים להזמין וביום זה שיחול בתאריך 24.11.17 להזמין את אותם מוצרים כדי לא לפספס את המבצעים השונים והייחודים לו !


    חגיגת קניות זו תתחיל לטפטף כבר בשבוע הבא, בו צפויים להתפרסם מבצעים אטרקטיביים, בין היתר באתר אמזון בריטניה.

    קניה נעימה, זולה והכי חשוב- בטוחה : )