איפה לישון באתונה – מלונות מומלצים באתונה


כששואלים אותנו איפה לישון באתונה ומתי כדאי להגיע, אנחנו מתחילים עם המשפט הבא- אתונה, בירת יוון, היא אחד מיעדי התיירות המובילים, המתאימים לכל עונות השנה.
אם תדעו איזה מלון בוטיק באתונה מתאים להרכב שלכם ולאופי הטיול תוכלו ליהנות מחופשה מפתיעה המשלבת קולינריה, סטייל, היסטוריה, תרבות, כשהכל במרחק הליכה.

שירלי גולברי אסרף, מייסדת מגזין BESTIP ומפיקת טיולים באתונה ביקרה שוב ושוב בעיר היוונית וחושפת בפניכם רשימת מלונות מומלצים באתונה כדי שאחת ולתמיד תקבלו תשובה לשאלה: איפה לישון באתונה ?

איפה לישון באתונה ? מלונות 5 כוכבים

01 מלון One&Only Aesthesis, Athens
Collection-

מלון חדש שנפתח רק בחודש יוני 24׳ והוא מהיוקרתיים ביותר. מלון One&Only Aesthesis, Athens הוא ריזורט יוקרתי, הנמצא במרחק של מספר צעדים מחוף אסטראס באתונה ובמרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז אתונה.
המלון המרהיב שואב השראה מתקופת הזוהר של שנות ה-60 של הריביירה האתונאית ומזמין את אורחיו לחוויה יוצאת דופן!

תוכלו להזמין את אחת מהוילות המטריפות שנמצאות ממש על חוף הים או את אחד מחדרי הבונגלוס שמעוצבים בקו מודרני עם אמבטיות עומדות, חלל פנים מואר וטרסות פרטיות. כל החדרים כוללים בריכה פרטית, כיסאות נוח ונוף מרגיע של גן או ים.

עוד במלון:
בריכת שחייה חיצונית מול הים עם פינות ישיבה בעיצוב בית אופנת-העל הצרפתי BALMAIN, ספא מרהיב, סאונות, חדר כושר, מגרשי גולף, ספורט ימי (כולל סאפים וקיאקים), מסעדה, Manko Athens שהוא בחלקו מסעדה ובחלקו בר שווה על החוף, חניה פרטית ועוד. 
משפחות עם ילדים יהנו ממועדון הילדים הקסום ״kidsonly״ ובו מתחם סגור ועשיר במשחקים וגם מגן משחקים פסטורלי.

לינק להזמנה בבוקינג

01 מלון אתנס קפיטל סנטר Athens Capital Center Hotel – MGallery Collection-

מלון יוקרה באתונה, אליו מגיעות קבוצות רבות שלנו, הנמצא במיקום הכי מרכזי באתונה- בכיכר סינטגמה.
המלון המעוצב בקו מודרני מציע חדרים מעוצבים ומרווחים, בריכת שחייה חיצונית עונתית על הגג ובר המשקיף לעיר. בין המתקנים במתחם: מסעדת Mflavours ובית הקפה Gallerie.

איפה לישון באתונה
מלון מומלץ באתונה : אתנס קפיטל סנטר
טיול פרימיום לחברה

02 מלון מוניומנט הוטל

בתוך מבנה היסטורי עתיק תוכנן ונבנה על ידי אדריכלים יווניים מלון בוטיק חדש ומרהיב!
המלון שוכן במיקום מרכזי באתונה- במרחק של 400 מטרים מכיכר מונסטיראקי (Monastiraki Square) ובמרחק של 500 מטרים מתחנת הרכבת מונסטיראקי (Monastiraki Railway Station).
המלון מציע חדרים מרווחים בעיצוב אלגנטי, שירות השכרת אופניים, סאונה וחמאם טורקי אישיים, טרקלין משותף וארוחת בוקר מצוינת.
*תשומת הלב כי אין במלון מעלית.

03 מלון אלקטרה מטרופוליס Electra Metropolis A

מלון אלקטרה אתונה הוא אחד המלונות המבוקשים בקרב מטיילים אבל חשוב להבדיל בין המלונות השונים בשם זה ולהכיר את המלון המצוין שממוקם במיקום מרכזי ביותר- מלון אלקטרה מטרופוליס, בעל דירוג 5 כוכבים. במלון המודרני תמצאו בריכת גג קטנה וטרסת שמש מול הנוף לעיר. במסעדה שבקומה העליונה או ב-M Bar תוכלו ליהנות ממנות גורמה וקוקטיילים, לעבר הנוף של האקרופוליס.

04 מלון דה דולי אט אקרופוליס The Dolli at Acropolis

מלון חדש באתונה שמיועד לקהל המחפש מלונות יוקרה באתונה הוא המלון המרהיב- דה דולי אט אקרופוליס.
מלדובר במלון 5 כוכבים מפואר בעיצוב מודרני נקי המציע מיקום נוח, בריכת שחייה חיצונית, טרסה ומסעדת בר מרהיבה המשקיפה על האקרופוליס. לקוחות חוזרים שלנו ציינו שמלון זה התבלט לטובה מעל לכל המלונות היוקרתיים בהם הם שהו באתונה.

מלונות מומלצים באתונה עם בריכה – אתנס קפיטל סנטר

05 מלון NYX אספריה פאלאס (NYX Esperia Palace Hotel Athens by Leonardo Hotels) Hotel

מלון חדש באתונה עם בריכה ורופ טופ בר מפנק מול הנוף המרהיב, ארוחת בוקר מצוינת, עיצוב מודרני ומיקום טוב ליד כיכר סינטגמה. המלון מציע שלל פסיליטיז: בריכה חיצונית עונתית ובריכה מקורה, מסעדה, טרסה, ג'קוזי, סאונה, מרכז כושר וטרקלין משותף.

05 מלון פריאנת Perianth Hotel

מלון פריאנת (Perianth Hotel) הוא מלון יוקרתי באתונה, הנמצא במיקום מרכזי ביותר- רק 5 דקות הליכה מכיכר מונסטיראקי (Monastiraki) ומרחוב ארמו ורק צעדים ספורים ממקומות בילוי רבים.
זהו מלון בוטיק באתונה המציע חדרים מרווחים וסוויטות שמשלבות סגנון רטרו עם קו מודרני.
בכל החדרים המעוצבים תמצאו גם שולחן עבודה, כאשר בחלקם גם ישנה מרפסת עם נוף לאקרופוליס.

06 מלון גראנד ברטאן Hotel Grande Bretagne, a Luxury Collection Hotel, Athens

מלון גראנד ברטאן הוא אולי המלון היוקרתי ביותר והמרכזי באתונה. המלון מציע חדרים יוקרתיים, בריכת שחיה, בר, מסעדה וטרסת גג המשקיפה לנוף. אם אתם הולכים על הטופ- תציצו שוב במלון בחדש דה דולי ותחליטו לפי טעמכם האישי.

07 מלון קינג ג'ורג' King George, a Luxury Collection Hotel

אם לא הכרתם את מלון קינג ג'ורג הגיע הזמן- מלון שעבר שיפוץ יסודי, המשלב את העבר עם העתיד, בכיכר סטיגמה. במלון תהנו מבריכה, מרכז כושר, מקום לישיבות וגם מסעדת גורמה המשקיפה לנוף.

08 מלון קסנודוחיו מילוס xenodocheio Milos

מלון קסנודוחיו מילוס הוא מלון בוטיק קטן ומיוחד שנמצא בקרבת הרכבת התחתית.
מלון בוטיק זה מציע חדרים מרווחים (חלקם כוללים טרסה עם נוף לעיר), מרכז כושר ומסעדה.

09 מלון קסנודוחיו מילוס xenodocheio Milos

מלון בוטיק חדש באתונה, קטן וחכם, במיקום מצוין, הוא מלון הלניק וייבס סמארט. במרחק של 200 מטר מכיכר מונסטיראקי תמצאו את מלון הבוטיק שמציע ארוחת בוקר מצוינת, מסעדה, בר, טרקלין משותף ומרכז עסקים.

10 Gatsby Athens מלון גסטבי אתונה

מלון גטסבי אתנס (Gatsby Athens) הוא מלון קטן יפה, מלא בוויב, הנמצא במיקום מעולה- במרחק של 200 מטר בלבד ממדרחוב ארמו.
המלון שמדורג 5 כוכבים כולל מסעדה, בר, טרסה ומציע ארוחת בוקר מצוינת.

איפה לישון באתונה ? מלונות 4 כוכבים


11 מלון בראון אקרופול Brown Acropol

המלון הראשון של קולקציית מלונות בראון באתונה הוא מלון הבוטיק Brown Acropol.
מלון בראון אקרופול ממוקם במרכז אתונה, בכיכר אומוניה וההוא מעוצב בסגנון רטרו לצד אווירה עכשווית. המלון כולל 165 חדרים וסוויטות, בר קוקטיילים ורופ טופ גדול וצבעוני (בו מוגשת ארוחת הבוקר המצוינת). עוד ברופ טופ- מספר אמבטיות עיסוי (ג'קוזי) ופינות ישיבה רבות, מהן תוכלו להשקיף על העיר, כולל על האקרופוליס ועל לגבעת הזאבים.

12 מלון מודרינסט The Modernist Athens

מלון בוטיק דה מודרניסט אתונה ממוקם בשכונת קולונאקי (Kolonaki) המיוחדת בה אנו אוהבים להסתובב, במרחק הליכה קצר מגבעת ליקאביטוס וממרכז העיר. בשכונה המקומית תמצאו חנויות מותגים רבות, בתי קפה ומסעדות.
במלון המעוצב,  שבעבר שימש את שגרירות קנדה, תמצאו מספר מצומצם של חדרים (חלקם עם מרפסת) לצד מסעדה, מרכז כושר, טרסה וארוחת בוקר מצוינת.

13 מלון שילה Shila Athens

מלון שילה אתנס (Shila Athens) הוא מלון קטן ואינטימי שמציע סוויטות מרווחות שנמצאות באיזור שקט, במרחק הליכה לא מבוטל מהמרכז (כיכר סינטגמה Syntagma נמצאת במרחק של פחות מקילומטר ואיזור הקניות של רחוב ארמו נמצא במרחק של 18 דקות הליכה). המלון מציע סוויטות מרווחות לזוגות וסוויטות משפחה (חלקן כוללות 2 חדרי רחצה), גינה וגג.  במקום תהנו מסלסלת ארוחת בוקר (ניתן לבקש שתוגש בגג במקום בחדר המלון).

14 מלון וילה בראון ארמו Villa Brown Ermou

וילה בראון ארמו היא מלון בוטיק בסטייל, בדרגת 4 כוכבים, הנמצא במיקום מצוין בין רחוב הקניות המרכזי של אתונה Ermou לבין הפלאקה, השכונה האתונאית הפופולרית. המלון המעוצב בסגנון קלאסי הוקם בשנים האחרונות ומציע חדרים שכל אחד מהם מעוצב קצת אחרת, מהם נשקף הנוף לאתונה (בחלק יש מרפסת).

מלון 3 כוכבים באתונה

15 מלון אתנס מנור האוסס (Athens Manor Houses)

מלון אתנס מנור האוסס הוא מלון מקסים בדרגת 3 כוכבים ובמיקום מצוין. המלון מציע ארוחת בוקר טובה ו-24 סוויטות, בשלושה בניינים ניאו-קלאסיים משוחזרים משנת 1897. בחלק מחדרי המלון תהנו מטרסה חיצונית, כאשר בכולם יש שולחן עבודה. המלון הקטן שוכן ברובע מרכז העיר אתונה (Athens City Centre), במרחק של 400 מ' מכיכר מונסטיראקי (Monastiraki). שוק הפשפשים מונסטיראקי (Monastiraki Flea Market) ומדרחוב ארמו (Ermou Street-Shopping Area) נמצאים במרחק של כ-500 מטר בלבד.

בתי מלון באתונה עליהם המלצנו בביקורים קודמים מחכים לכם בלחיצה!

מעוניינים להזמין מלון באתונה, טיסה או חבילה משתלמת?
לקבלת הצעת מחיר מסוכן הנסיעות שמעניק שירות לצוות Bestip אתם מוזמנים למלא את הטופס הבא

    לקבלת הצעת מחיר מלאו טופס זה

    גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון דרך הלינקים באתר או מול סוכן שאנו עובדים איתו אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח ונודה לכם שתפרגנו לעבודה ולמידע שאנחנו משתפים איתכם ושתרכשו דרכנו.

    השאירו תגובה ✦ כתובת האימייל לא תוצג באתר

    כתבו הערה
    הכניסו את שמכם כאן