איפה לישון בבודפשט: מלונות מומלצים בבודפשט 2024


מחפשים איפה לישון בבודפשט ? בין אם אתם מטיילים ותיקים או פעם ראשונה בבודפשט, בירת הונגריה, מציעה לכם עולם שלם של חוויות בלתי נשכחות. מהטיול בין מבנים היסטוריים עוצרי נשימה ועד ביקור במוזיאונים מרתקים, טעימות מהמטבח ההונגרי המסורתי וטבילה מרעננת במעיינות תרמיים, בודפשט היא יעד מושלם לחופשה חלומית ואחד מיעדי התיירות הכי פופולאריים באירופה. מה הפלא שבשנים האחרונות נפתחו כל כך הרבה מלונות בבודפשט? מהברסלו האהוב ועד הקמפינסקי בודפשט, קבלו את כל ההמלצות. 

איפה לישון בבודפשט: מלונות 5 כוכבים

מלון ריץ-קרלטון בודפשט The Ritz-Carlton, Budapest
Collection-

מלון ריץ קרלטון בודפשט הוא מלון יוקרתי בבודפשט ובמיקום מרכזי במיוחד.
המלון נמצא במרחק של מספר דקות הליכה מבזיליקת אישטוון הקדוש (St. Stephen’s Basilica) ומנהר הדנובה.

הסוויטות והחדרים מרווחים ויש בהם נוף למדרחוב Fashion Street או לפארק אליזבת (Elizabeth) היפה. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת עם נוף פנורמי. חדרי הרחצה היוקרתיים משיש כוללים אמבטיה ומקלחת גשם נפרדת.

המלון מציע מרכז כושר ומרכז ספא ובריאות, שם תהנו ממגוון טיפולים, אמבט עיסוי, חדר אדים ובריכת שחייה שמוארת באור יום. 
במלון מספר אופציות קולינריות: טרקלין מיוחד המציע ארוחת בוקר עשירה או נשנוש צהריים, מסעדת IPANEMA המציעה מנות מודרניות ואותנטיות, קוקטיילים ואווירה דרום אמריקאית וכן Kaffee Wien שם תוכלו לפנק את עצמכם בעוגות ומאפים הום מייד.

המלון נמצא במרחק של מספר דקות הליכה מאזור הקניות והעסקים התוסס, מרובע הטירה (Castle district), מבית האופרה ומבית הכנסת הגדול של בודפשט (והגדול ביותר באירופה) Dohány Street Synagogue. צמוד לבית הכנסת ניצב המוזיאון היהודי, בית הולדתו של הרצל.
לרשות האורחים חניה פרטית ליד המלון בתוספת תשלום.

טיול פרימיום לחברה

מלון קמפינסקי בודפשט Kempinski Hotel Corvinus Budapest

מלון קמפינסקי בודפשט ממוקם במרחק של 700 מ' מגשר השרשראות (Chain Bridge) ומבזיליקת סנט סטפן (Saint Stephen's Basilica), וכולל מספר מסעדות, חדרים ממוזגים ומפוארים ובריכה מקורה. 
המלון מציע ארוחת בוקר עשירה בבית הקפה שלו ונמצא על רחוב חנויות מותגים ומסעדות.

בקמפינסקי בודפשט יש 315 חדרים ו-38 סוויטות. חדרי הגראנד דלוקס והסוויטות עוצבו על ידי המעצב הבריטי אלכס קרבץ (Alex Kravetz). שטחם של חדרי הסופריור הוא מעל הממוצע, ואילו בסוויטות יצירות אמנות מקוריות מאוסף קורבינוס (Corvinus) של אמנות הונגרית עכשווית.

הספא הממוקם בקומה השנייה, מספק עיסויים ייחודיים וטיפולי גוף עם מוצרים טבעיים. תוכלו ליהנות מהסאונה ומחדר הכושר ללא תוספת תשלום.

שימו לב, בהתאם לכתוב באתר ילדים וילדות מתחת לגיל 16 חייבים להיות תחת פיקוח של אדם מבוגר, ומותר להם להשתמש בבריכה בין השעות 09:00 ל-18:00.

מלון פולמן בודפשט Pullman Budapest
Collection-

אם אתם מחפשים מלון חדש בבודפשט כדאי שתכירו את המלון שעדיין מרגיש לנו כאילו הוא חדש וברמה גבוהה במיוחד Pullman Budapest (מלון פולמן בודפשט).
מלון יפיפה שנמצא במרחק הליכה לשלל אטרקציות, הרובע היהודי ומקומות בילוי.
במרחק הליכה קצר של 300 מטרים תגיעו לאופרה הממלכתית ההונגרית.

משפחות ישמחו לדעת כי במלון חדרים מפנקים ומרווחים הכוללים גם חדרים מחוברים למשפחות.
המלון מציע מסעדה טובה, בר מרכז כושר וחניה פרטית.

לינק להזמנה בבוקינג

מלון מריוט בודפשט Budapest Marriott Hotel
Collection-

ברשימת איפה לישון בבודפשט חייבים לציין את מלון מריוט בודפשט. המלון שוכן במיקום מעולה בלב העיר, והוא המלון היחיד בבודפשט שמציע תצפית מרהיבה על נהר הדנובה מכל 364 חדריו (ששופצו בשנת 2018).

מסעדת המלון DNB Budapest Modern Hungarian Wine Bar Kitchen היא מסעדה מודרנית שפתוחה לאורך כל היום ובה מטבח פתוח עם הרבה אקשן ודלפק מעדנייה עם התוצרת הטובה של הונגריה. בבר הגג של המלון Liz and Chain תהנו מנוף מדהים לעיר, מוזיקה נעימה ושלל משקאות.

המלון כולל גם מועדון הבריאות וכושר עם מתקנים מתקדמים שיאפשרו לכם לשמור על כושר, גם בבירת הקיורטוש והמתוקים. 

איפה לישון בבודפשט
איפה לישון בבודפשט

מלון Anantara New York Palace Budapest אננטרה ניו יורק פאלאס בודפשט
>

מלון אננטרה בודפשט או בשמו המלא Anantara New York Palace Budapest – A Leading Hotel of the World הוא מלון שמזכיר ארמון.
המלון המפנק שנודע בשירות האישי שוכן בתוך בניין עתיק מהמאה ה-19, ליד האופרה ושדרת אנדראשי (Andrássy), בצמוד לתחנת רכבת תחתית ובמרחק של מספר דקות מהרובע היהודי.

המלון מציע לאורחיו חדרים מרווחים ומאובזרים לצד עיצוב הכולל ריהוט איטלקי וטפטים ממשי.
אורחי המלון יהנו במיוחד מבית הקפה New York, שכולל ציורי קיר נפלאים ועיטורים בזהב וכן ממסעדת Salon Fine Dining שמציעה מטבח הונגרי מסורתי וזכתה לפרס ממדריך המסעדות גו מיו.
עוד במלון: מתחם ספא עם בריכת הירגעות שכוללת פונקציות של אמבט עיסוי, מרחץ אדים וחדר כושר.

לינק להזמנה בבוקינג

מלון אינטרקונטיננטל בודפשט InterContinental Budapest, an IHG Hotel
Collection-

מלון אינטרקונטיננטל בודפשט בעל יתרון אדיר מבחינת מיקום: הוא ממוקם על גדות הדנובה (Danube), ליד גשר השרשראות (Chain Bridge) ובמרחק הליכה מהאתרים המעניינים.
חלק מהחדרים והסוויטות פונים לנוף המדהים של הנהר והטירה.
בטרקלין העסקים תוכלו ליהנות ממבחר נשנושים ומשקאות, מאינטרנט בחינם ועד לפינות עבודה מעוצבות.

במלון תהנו מבריכה מקורה, חדר כושר שפועל 24 שעות ביממה ומסעדה שמציעה מאכלים ים תיכוניים לצד מנות פיוז'ן מודרניות.

עוד בקרבת המלון: תחנה חשמלית, רחוב השופינג Váci, השוק המרכזי (Central Market Hall) ומרחצאות גלרט (Gellért Baths).

מלון לה מרידיאן בודפשט LE MERIDIEN BUDAPEST
Hotel

גם מלון לה מרידיאן בושפט נמצא ממש במרכז העיר (300 מטרים מכיכר דיק פרנס ובמרחק של 600 מטרים מגדת הנהר הדנובה ומגשר השרשראות.

לה מרידיאן בודפשט הוא אחד ממלונות חמשת הכוכבים החדשים ביותר בבודפשט וגם זכה לכבוד על ידי האקדמיה האמריקאית למדעי האירוח בסמל המצוינות היוקרתי ביותר שלה, פרס היהלומים הבינלאומי חמשת הכוכבים. 

הבניין שהוכרז כאנדרטה היסטרית היה ידוע בעבר כארמון אדריה. הוא נבנה בין השנים 1914 ו- 1918 עבור חברת הביטוח אדריה האיטלקית. בשנת 1998 השטח הבנוי של 2080 מ"ר נקנה על ידי קבוצת Duna Plaza כדי להפוך למלון 5 כוכבים שנפתח באוקטובר 2000.

מלון לה מרידיאן בודפשט מורכב מ-218 חדרים מרווחים, כולל 26 סוויטות המעוצבות בסגנון ארט דקו עם חלונות גדולים ותקרה גבוהה, המשקיפות על כיכר ארזבט או על מדרחוב דיק פרנס. 

מלונות 4 כוכבים בבודפשט


מלון מומנטס בודפשט Hotel Moments Budapest

מלון בבודפשט 4 כוכבים השוכן בשדרת אנדראשי (Andrássy Avenue) האייקונית, במרחק של 200 מטרים מבית האופרה של בודפשט (State Opera House).
נמל התעופה בודפשט ליסט פרנץ (Budapest Liszt Ferenc Airport) נמצא במרחק של 17 ק"מ מהמקום, ויש אפשרות לשירות הסעות תמורת תשלום נוסף.
שומרי הכשרות ישמחו לדעת כי הוא נמצא במרחק הליכה מהרובע היהודי בו מרוכזים חיי הלילה בעיר, כולל מסעדות כשרות.

חדרי המלון בבודפשט מרווחים וחדר ה “Superior” מציע נוף לרחוב, עיצוב מפואר ומרווח.
במלון ארוחת בוקר, סאונה וחדר כושר וכן פינת קפה ותה בלובי חינם לרשות האורחים, שפועלת לאורך כל שעות היום וגם שלוש עמדות מחשב עם מדפסות, ללא תשלום. 

לינק להזמנה

מלון ברסלו בודפשט (Barceló Budapest)

מלון ברסלו בודפשט מעוצב בעיצוב מודרני וממוקם במיקום מרכזי, כשהיתרון לשומרי הכשרות שהוא ליד מסעדות כשרות ובית כנסת (במרחק של 600 מ' מבית הכנסת ברחוב דוהאני).
כמו כן נמצא במרחק של 4 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית ו-14 דקות הליכה מהמוזיאון הלאומי ההונגרי. 

בחדרים המעוצבים שלמלון ברסלו בודפשט יש חדרי אמבטיה פתוחים לחלל, מיני-בר, ופינת תה וקפה. בחדרים המשודרגים יש גם מרפסות, ומחלקם נשקף נוף מקסים לעיר. בסוויטות יש בנוסף סלון. 
אורחי המלון יכולים ליהנות מארוחת בוקר בופה ובמלון תמצאו מסעדה בה ניתן לבקש מראש אוכל צמחוני/טבעוני, בר, מרכז כושר, גינה, טרקלין וחנייה פרטית.

לינק להזמנה

מלון Hotel Memories OldTown


מלון 4 כוכבים בבודפשט שהינו מלון בוטיק וינטג' במרכז העיר ובמיקום שקט, במרחק הליכה מהרובע היהודי. המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהשוק הגדול (Great Market Hall) וליד בית הכנסת ברחוב דוהאני.
המוזיאון הלאומי של הונגריה נמצא במרחק של 230 מ' ונמל התעופה הבינלאומי בודפשט פרנץ ליסט (Budapest Ferenc Liszt) נמצא במרחק של 20 ק“מ.

חדרי המלון כוללים ריהוט תעשייתי או וינטג' בעבודת יד והוא מציע מזנון ארוחת בוקר עשיר, מסעדת ביסטרו על הגג, מרכז כושר וספא מפנק הכולל סאונה פינית, ג‘קוזי, פינת כושר וחדר עיסוי.

לינק להזמנה

מלון פרסטיז' בודפשט (Prestige Hotel Budapest)

מלון פרסטיז' בודפשט שוכן במבנה היסטורי משופץ במרכז העיר, במרחק של 200 מטרים מנהר הדנובה (Danube), ובמרחק של 300 מטרים מגשר השרשראות (Chain Bridge)

חדרי האירוח כוללים ריהוט אלגנטי מבית קוואלי, חלק מהחדרים משקיפים לרחוב, וחלק משקיפים לחצר. במלון מסעדת בשם Costes Downtown, המציעה גם ארוחות בוקר, וכן ספא קטן ואינטימי שמשמש את אורחי המלון בחינם. עוקבים ציינו כי מדובר במלון מתוחזק ושקט, לצד שירות מצוין.

לינק להזמנה

מלון Emerald Hotel


מלון 4 כוכבים מקסים בבודפשט שקרוב למרכז, לאזור הרובע היהודי ולכל אזורי הבילוי.
הוא נמצא במרחק של 2 דק׳ הליכה ממדרחוב הווואצי ולידו תמצאו מסעדת מרקים מומלצת ומסעדה לארוחת בוקר.
בלובי המלון תהנו ממכונת מים וסודה, מכונת קפה ומים חמים לתה 24/7.
תשומת הלב כי בופה ארוחת בוקר במלון הינו בתשלום נוסף (30 יורו לזוג, כאשר עד גיל 6 לא משלמים על הילדים).

העוקבים ציינו כי חדרי המלון לזוג הם קטנים ולכן אולי כדאי לשדרג את החדר ובנוסף שהשירות נהדר, יש סאונה, חדרי המלון מצוידים היטב עם מקלחון מפנק, מוצרים של botanica ומתקן חימום למגבות שהוא פינוק אמיתי כשקר בחוץ.

לינק להזמנה

מלונות בבודפשט
מלונות בבודפשט בקרבת אתרים מרכזיים

לסיכום, בודפשט מציעה חופשה של היסטוריה מרתקת, גולאש ומעיינות מים חמים ולכם/ן רק נשאר לבחור מהרשימה איפה לישון בבודפשט. בין אם אתם מחפשים בבודפשט מלונות המציעים נופש רומנטי, שופינג, חיי תרבות ולילה, טיול משפחות או עסקים, תוכלו למצוא אטרקציות שיתאימו לכם. 

מעוניינים להזמין מלון בבודפשט, טיסה או חבילה?
לקבלת הצעת מחיר מסוכן הנסיעות שמעניק שירות לצוות Bestip אתם מוזמנים למלא את הטופס הבא

    לקבלת הצעת מחיר מלאו טופס זה

    גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון דרך הלינקים באתר או מול הסוכן שאנו עובדים איתו אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח ונודה לכם שתפרגנו לעבודה ולמידע הרב שאנחנו משתפים.

    השאירו תגובה ✦ כתובת האימייל לא תוצג באתר

    כתבו הערה
    הכניסו את שמכם כאן