טיפים לארצות הברית: ההמלצות שישדרגו לכם את החופשה הבאה

ארצות הברית היא ללא ספק מדינה עם אין סוף אפשרויות, תמצאו בה הכל- טבע עוצר נשימה, נופים מרהיבים, מרכזי קניות מהגדולים בעולם, פרקי שעשועים לכל המשפחה, ועוד ועוד. אך אם אתם רוצים להנות מכל האפשרויות האלו חשוב שתכננו באופן נכון את הטיול שלכם.
בכתבה הבאה תמצאו טיפים לארצות הברית שיעזרו לכם לתכנן נכון את הטיול הבא.

הכתבה נכתבה בשיתוף סוכנות נסיעות "ארצות הברית מטיילים" שהוקמה מתוך קהילת המטיילים הגדולה ביותר לארה"ב, השייכת לקולגות יקרים שלנו להם אנו רוצים לפרגן מכל הלב.

ניו יורק ארצות הברית

טיפים לארצות הברית שישדרגו לכם את החופשה

  1. תדאגו מראש לדרכונים בתוקף ולאשרות כניסה:
    לפני שתתחילו לתכנן ולפנטז על הטיול חשוב שתדאגו לאשרות כניסה.
    החל מ 20 באוקטובר 2023  נכנסה ישראל לרשימה היוקרתית של המדינות הפטורות מויזה לארצות הברית. השינוי הזה מאפשר לכל ישראלי לנסוע לטיול בארה"ב בקלות, במהירות, ובלי הרבה בירוקרטיה באמצעות הגשת בקשה במערכת פשוטה הנקראת ESTA.
    ESTA היא מערכת אישור אלקטרוני המאפשרת כניסה לארה״ב לטיול, ביקור או עסקים לטווח קצר (עד 90 יום). האישור מתקבל תוך 72 שעות. תוקף האישור הוא לשנתיים.

  2. וודאו שמזג האוויר באזור שבו אתם רוצים לטייל מתאים לטיול:
    לפני שאתם מתכננים את הטיול חשוב שתבדקו את תנאי מזג האוויר באזור בו אתם צפויים לטייל. למשל- באזור צפון ארה"ב כבר מאוד קר החל מאמצע חודש ספטמבר ולכן חשוב שתארזו בגדים ארוכים אם ברצונכם לטייל באזורים הללו.
    בנוסף, יש מקומות שלא מומלץ לטייל בהם בתקופות מסוימות. למשל- באזור מיאמי ופלורידה לא כדאי לטייל בחודש ספטמבר אוקטובר כי זאת עונת ההוריקנים. גם במפלי הניאגרה לא מומלץ לבקר לפני חודש מאי. באזור הגראנד קניון ואריזונה לא מומלץ לטייל בחודשי הקיץ בגלל החום.
  3. העזרו באנשי מקצוע:
    אם אתם מרגישים קצת מבולבלים בתוך ים המידע, או שאין לכם זמן לתכנן את הטיול לארה"ב, תוכלו תמיד להיעזר באנשי מקצוע כמו מדריכים מקומיים ומתכנני טיולים, שיעזרו לכם לתכנן נכון , לחסוך לכם הרבה זמן וכסף ולקבל את כל הטיפים לארצות הברית שישדרגו לכם את החופשה.
  4. וודאו שיש לכם מספיק תקציב לטיול בארצות הברית:
    ארצות הברית היא מדינה לא זולה. הלינה והאטרקציות במיוחד בערים הגדולות הן מהיקרות בעולם. לכן חשוב שתוודאו שיש לכם מספיק תקציב כדי לממן את הנסיעה וכדי שתיסעו בראש שקט.
    מחיר טיול לארצות הברית לזוג לשלושה שבועות עולה מינימום 7,000 דולר, כאשר המחירים משתנים מאוד בהתאם לתקופה בה אתם מטיילים והרצונות שלכם. מחיר טיסה לארצות הברית במחלקת תיירים מתחיל מ 650 דולר ויכול להאמיר ל 2,000 דולר בתקופות עמוסות. גם הלינה בארצות הברית יקרה, בערים הגדולות כמו סן פרנסיסקו, ניו יורק, ולוס אנג'לס, מחיר לינה לילה מתחיל מ 200 דולר ללילה.
  5. הזמינו מראש כרטיס טיסה, מלונות, וכרטיסים לאטרקציות:
    הטיפ הזה נכון לכל חופשה ובמיוחד לארצות הברית, ככל שתזמינו מלונות וכרטיסים מראש ככה תוכלו להנות ממחירים אטרקטיביים יותר. אם אתם נוסעים בתקופות עמוסות כמו חודשי הקיץ או הסתיו, מומלץ שתזמינו כרטיסים אפילו 6 חודשים מראש.
  6. התחברו לקהילות פייסבוק לארה"ב:
    עוד דרך מעולה לקבל טיפים לארצות הברית, מסלולי טיול, ולהתייעץ עם אנשים היא דרך קבוצות פייסבוק. בקבוצה הפייסבוק ארצות הברית מטיילים עוזרים למטיילים, תוכלו למצוא מלא מידע על כל מקום בארצות הברית, ולקבל טיפים ותשובות לשאלות מחברי הקהילה שלנו ומומחים, לשמוע סיפורים וחוויות מחברי הקהילה בזמן אמת, ולהתעדכן בכל מה שמעניין במדינה שיש בה הכל מהכל.
  7. אם אתם משכירים רכב, חשוב שתוודאו שיש לכם מכשיר ניווט ו EZPASS
    איזי פס הוא מכשיר המותקן על הרכב שלכם ומכיל את פרטי הרכב ומאפשר לכם לעבור בכבישי האגרה בארצות הברית בחוף המזרחי באופן חופשי, כאשר בסוף הטיול שלכם תקבלו חיוב עבור כל כבישי האגרה שעברתם בהם. היתרון הגדול של איזי פס הוא החיסכון בזמן, הוא פשוט חוסך לכם את ההמתנה בתור לתשלום האגרה ומאפשר לכם לעבור באופן חלק. בנוסף הוא יחסוך לכם כסף כי לא תצטרכו לשלם עמלות מיותרות.
    אם חברת ההשכרה לא מציעה לכם לשכור את המכשיר או אם אתם רוצים לחסוך בכסף, תוכלו לרכוש את האיזי פס מכל אחת מחנויות הנוחות בתחנות הדלק, בחנות הנוחות רוכשים מכשיר Ezpass בעלות של 25 דולר (מגיע טעון עם 15 דולר לשימוש עתידי). לאחר מכן, אתם צריכים להיכנס לאתר ולעבור תהליך רישום קצר, ואתם מוכנים לנסיעה.
  8. טיפ שיחסוך לכם כסף- רוצים להנות מהנחות? קחו איתכם תעודת מילואים או תעודת סטודנט:
    עסקים רבים בארה"ב נותנים הטבות במאות דולרים למי שמחזיק תעודת מילואים. גם במידה ומראים תעודת מילואים של צה"ל לרוב העסקים אין בעיה עם זה והם נותנים את אותה הטבה שמגיעה לחיילי המילואים של ארה"ב. פשוט תיקחו איתכם תעודת מילואים ותשאלו את בית העסק אם הוא נותן הנחות. הרבה עסקים בארה"ב מכבדים גם תעודות סטודנט ישראליות.
  9. התקינו אפליקציות שימושיות:
    עוד טיפ לארצות הברית שישדרג את איכות הטיול שלכם ויחסוך לכם הרבה זמן וכסף, הוא להתקין אפליקציות פופולריות בארה"ב:
    *אפליקציות תחבורה- Uber וLyft  שיעזרו לכם בהזמנת מוניות בכל מקום.
    *אפליקציות ניווט- וייז (Waze), גוגל מאפס (Google Maps)
    *אפליקציות הזמנת אוכל- סימלס (Seamless)
    *אפליקציות דירוג מסעדות- פורסקוור (Foursquare), גוגל מאפס (Google Maps)
  10. תארזו נכון את המזוודה:
    בין הטיפים לארצות הברית שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף תמצאו את הטיפ לארוז נכון את המזוודה. זה נכון שבארה"ב יש הכל בסופרמרקט, אבל הזמן שתבזבזו יכול לפגוע לכם בתוכנית הטיול ובכיף.
    אם אתם נוסעים עם ילדים חשוב שתארזו לכם משחקים לנסיעה, אוכל וחטיפים שהם אוהבים.
    לגבי מסמכים- סדרו את ההזמנות בקלסר לפי תאריכים וסדר כרונולוגי של ההזמנות על פי המסלול, שמרו את כל ההזמנות והטפסים במייל.
    אם אתם הולכים לטייל במקומות קרים או חמים- חשוב שתארזו איתכם בגדים שמותאמים למזג האוויר.
    עוד דברים שחשוב לארוז ספציפית לארה"ב- מתאמי חשמל לארה"ב (110 וולט) וקפה (הרבה ישראלים לא אוהבים את הקפה בארה"ב).
טיפים לארצות הברית

השאירו תגובה ✦ כתובת האימייל לא תוצג באתר

כתבו הערה
הכניסו את שמכם כאן