מתחם קניות חדש ומיוחד: מול החוף VILLAGE חדרה

בנות השרון – נא להתפקד, כי יש מתחם קניות חדש ומיוחד באיזורינו שכדאי לשים אליו לב : )
אמנם הוא עדיין בשלבי בניה וחלק מהחנויות עדיין לא נפתחו, אך כבר עכשיו ניתן ליהנות מחוויית שופינג יחודית במתחם שאני מאמינה שאליו אתן עוד תחזרו.  


אז מה כל כך מיוחד במתחם ?
שדרת אופנה מיוחדת שמזכירה במקצת את מדרחוב זכרון יעקב, החנויות שכולנו אוהבות, בתי קפה ודוכנים אשר פתוחים גם כאשר החנויות נסגרות, ג'ימבורי, מתקנים לילדים ובריכת גלים לחובבי האקסטרים – זהו שילוב מנצח של מתחם שקולע לטווח רחב של גילאים וקהלים.

 

שופינג באוויר הפתוח הוא הבילוי האהוב עלי. כך שברגע שנתקלתי בפרסומים על המתחם החדש לקחתי את חברתי הטובה לסיבוב ראשון ומוצלח, שגם גרם לנו להיפרד מסכום לא מבוטל תוך מספר שעות בלבד : )

מדובר במתחם חדש וייחודי שעדיין נמצא בשלבי בניה וכבר עכשיו ניתן ליהנות משדרה יפה, ארוחת בוקר שהיתה בזמנים הרלוונטיים ב"הרצה" ומאווירה אחרת שגרמה לנו באופן אישי ליהנות מכל רגע.
מאחר ובקומה השניה מרבית החנויות פתוחות והמעלית והמדרגות הנעות עדיין לא היו בפעולה (בזמנים בהם אני ביקרתי) אני ממליצה לכל מי שמעוניינת לבקר להגיע ישר לקומה השניה, אשר נגישה גם לעגלות ולנכים.

שדרת חנויות

 

ספסלים

קצת פרטים על המקום
מול החוף VILLAGE מוגדר ככפר קניות ובילויים וכולל שדרת קניון ייחודית, מעל 100 חנויות ומותגים, מתחם מסעדות ובילוי לילי שפתוח גם לאחר שהחנויות נסגרות, אטרקציות לקטנטנים (כולל ג'ימבורי ומתחם שעשועים מקורה), מזרקה מוארת ובריכת גלים מיוחדת בה ניתן ללמוד לגלוש גם כאשר אתם לא נמצאים בים.

בריכת גלישה

 

חנויות במתחם
כפי שציינתי חלק מהחנויות עדיין סגורות (ביניהן חברת זארה המבוקשת), אבל כבר עכשיו יש חנויות שוות במיוחד: urbanika, bershka, yanga, stradivarius, mango, billabong, adidas ועוד.
בנוסף ישנן חנויות בגדים המיועדות לקטנטנים וכמובן בתי קפה ומסעדות אשר חלקן נמצאות בשלבי הרצה ולכן כדאי להתאזר בסבלנות.
אני ממליצה להכנס לאתר האינטרנט של המתחם ולצפות בחנויות שנפתחו ושעתידות להפתח כדי לקבל תמונה מלאה ולדעת האם כדאי לכל אחד ואחת מכם כבר עכשיו להגיע בהתאם לצרכיו/ה. 

שדרת חנויות

שעות פעילות
א-ה בין השעות 09:30-21:30
ו בין השעות 09:00-15:00
ש חצי שעה מצאת השבת- 23:00

*תשומת הלב כי המסעדות במתחם פועלות בשעות נוספות ולכן מומלץ להתעדכן באתר ובדף הפייסבוק של המתחם.

כתובת
רח' שכטמן 10 חדרה

 

*מאחר ולא ניתן היה להשיג את נציגי המתחם הנתונים מתבססים על החוויה האישית שלי, דף הפייסבוק והאתר.

 

הערה 1

השאירו תגובה ✦ כתובת האימייל לא תוצג באתר

כתבו הערה
הכניסו את שמכם כאן