אגמון מרקט: שוק האוכל התוסס בגליל העליון

את יום הכיף בגליל העליון "קינחנו" בסיור טעימות מרתק וטעים במיוחד. ממש בכניסה לאגמון החולה, על כביש 90, הושק לאחרונה שוק הקולינריה הגדול בצפון "אגמון מרקט".

ייחודו של השוק הוא הנוף הגלילי ועוצר הנשימה לצד מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועסקים המציעים ומשתמשים בחומרי גלם מקומיים ואיכותיים מהגליל. סיור הטעימות אליו הוזמנתי הוא מבחינתי אטרקציה חובה המביאה את החוויה הקולינרית באגמון מרקט לשיאה. במסגרת הסיור נפגשנו עם נציגי החנויות, למדנו מי ומה עומד מאחורי כל חנות וכל בסטה, הכרנו וטעמנו תוצרת גלילית משובחת ואת מוצרי הדגל שאסור לפספס.

קצת על המתחם

אגמון מרקט החדש משתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר, כחלק ממתחם התיירות "גליליון". השוק מעוצב בהשראת שווקי אוכל מצליחים בעולם כדוגמת "לה בוקריה" בברצלונה ו"בורו מרקט" בלונדון. במתחם ניתן למצוא מעל 20 עסקים, מסעדות, דוכני אוכל רחוב, בר, תצוגת יקבים ומוצרי טיפוח טבעיים, לצד מגוון עשיר של תוצרת גלילית.

סיור קולינרי גלילי

הסיור הקולינרי שלא כדאי לפספס מתקיים בין הימים ראשון-חמישי בין השעות 10:00-20:00 והוא ללא עלות כספית. כדי לקיים את הסיור יש צורך בקבוצה של 20 איש ומעלה ובתיאום מראש. הסיור מתבצע בתוך המתחם הממוזג, במהלכו עוברים בין העסקים, מכירים את המוצרים וחומרי הגלם, טועמים בין לבין ושומעים מנציגי העסק את הסיפור העומד מאחוריו.

מתחם קולינרי

 

שעות פעילות המתחם

ראשון-חמישי, שבת – 09:00-21:00 שישי – 09:00-16:00

אירועים מיוחדים לחודש פברואר 19

ימי א' ← משעה 16:00 1+1 על חלק מהמנות. ימי ב' ו-ד' ← הצגות בחינם משעה 17:00 ימי ג' ← שלישי טוניסאי, במסגרתו משעה 13:00 מוצע תפריט טוניסאי מיוחד בבסטה הירושלמית. ימי ו'-ש' ← דוכני "פופ אפ" יחודיים. מומלץ להתעדכן בדף הפייסבוק של המתחם על אירועים מעניינים נוספים.

מסעדות בעלות תעודת כשרות

הבסטה הירושלמית, אישתלה ובת הרים.

יצירת קשר

טל'- 04-8377770

מעוניינים לדעת אילו מקומות אסור לפספס במתחם הקולינרי החדש? לחצו כאן

לטיולים נוספים ומומלצים בארץ הקליקו כאן.

השאירו תגובה ✦ כתובת האימייל לא תוצג באתר

כתבו הערה
הכניסו את שמכם כאן